Czarna Inez podejmuje temat współpracy w atmosferze zaufania lub nieufności. Uczestnicy rozgrywki muszą zrealizować określone zadania. Chcąc tego dokonać, mogą cały wysiłek włożyć we własną pracę lub dążyć do celu kosztem innych zespołów. Podejmując różne działania, zaobserwują, w jakich sytuacjach  ludzie przestają sobie ufać i jak niekorzystnie wpływa to na ogólną atmosferę i wyniki. Jednocześnie dowiedzą się, w jaki sposób można zbudować zaufanie, a także, jak je odzyskać.

 

Tematyka

komunikacja
zarządzanie zmianą
zaufanie i nieufność
asertywność
negocjacje

Dla kogo

wszyscy pracownicy

Parametry

Liczba graczy / 1 egz.: od 4 do 16
Czas rozgrywki: 1 godzina
Wersje językowe: PL, EN

Licencje

Informacje o licencjach dostępne są u naszego konsultanta.

Powiązane artykuły

Szkolenia z grą

rozwiązywanie konfliktów
zarządzanie zmianą