Gra pokazuje, jak powinna wyglądać współpraca na linii dystrybutor-sklep. Część uczestników, w roli handlarzy, prowadzi swoje stragany. Pozostali dostarczają handlarzom towar. Gra, choć pozornie polega na negocjacjach, pokazuje, jak wiele jest rzeczy, które działają w interesie obu stron  produkt powinien jak najkrócej leżeć na półce, kapitał handlarza powinien często rotować, a dostawy powinny być dobrze dopasowane do potrzeb klientów. Żeby to osiągnąć, trzeba sprawnie korzystać z danych sprzedażowych i dzielić się tymi informacjami pomiędzy dostawcą i handlarzem. 

 

 

Tematyka

negocjacje handlowe B2B
negocjacje zakupowe
myślenie analityczne
podejmowanie decyzji
płynność sprzedaży

Dla kogo

wszyscy pracownicy

Parametry

liczba graczy / 1 egz.: od 6 do 12
czas rozgrywki: od 4 do 5 godzin
wersje językowe: PL, EN

Licencje

Informacje o licencjach dostępne są u naszego konsultanta.

Powiązane artykuły