Firma klienta jest zróżnicowana lub klient nie do końca wie, czego potrzebuje. A może wręcz przeciwnie: klient wie, czego chce, ale swoje oczekiwania opiera na wiedzy potocznej. Niekiedy też podejrzewa, że konsultant zamierza sprzedać mu niepełnowartościowy towar... W trakcie gry uczestnicy zaznają wielu podobnych sytuacji. I zobaczą,  że w wielu przypadkach konsultant nie może zrobić nic lepszego niż zbudować zaufanie, podzielić się wiedzą z klientem i uświadomić mu ograniczenia produktu. To sprawi, że oczekiwania staną się bardziej realne, usługa dobrze zrealizowana, a sam klient zadowolony. 

 

Tematyka

obsługa klienta
mediacje
doradztwo
współpraca międzydziałowa

Dla kogo

handlowcy
konsultanci
eksperci

Parametry

liczba graczy / 1 egz.: od 5 do 8
czas rozgrywki: 1 godzina
wersje językowe: PL, EN

Licencje

Informacje o licencjach dostępne są u naszego konsultanta.

Powiązane artykuły

Szkolenia z grą

komunikacja interpersonalna
wywieranie wpływu
rozwiązywanie konfliktów
negocjacje
sprzedaż konsultacyjna
postawa pro-kliencka