Gra skierowana do wszystkich, dla których negocjacje stanowią istotny element pracy zawodowej. Uczestnicy będą wykonywać określone zadania. W realizacji niektórych z nich przydatne okażą się zasoby konkurentów, które będą musieli między sobą wynegocjować. Jakie działania przyniosą im najwięcej korzyści? Dzięki rozgrywce uczestnicy uświadomią sobie różnice pomiędzy strategią pozycyjną i problemową w negocjacjach. Zobaczą, jakie korzyści i ograniczenia niesie wybór każdej z nich. I przekonają się, że pozornie skuteczna strategia pozycyjna prowadzi do zmniejszenia zysków wszystkich stron procesu negocjacji.

 

Tematyka

proces negocjacji
negocjacje handlowe
negocjacje zakupowe
negocjacje B2B
negocjacje problemowe

Dla kogo

wszyscy pracownicy

Parametry

liczba graczy / 1 egz.: od 4 do 8
czas rozgrywki: 2 godziny
wersje językowe: PL, EN

Licencje

Informacje o licencjach dostępne są u naszego konsultanta.

Powiązane artykuły

Szkolenia z grą

negocjacje
myślenie analityczne