Gra wiernie obrazuje proces sprzedaży detalicznej. Uświadamia, jak ważne dla powodzenia sprzedaży są poszczególne etapy tego procesu. Zadaniem, przed którym staną uczestnicy, będzie obsługiwanie klientów o różnych preferencjach i potrzebach zakupowych. W ten sposób przekonają się, że sukces sprzedażowy może zależeć od dopasowania produktu do potrzeb klienta, jak również od zaufania, które uda się wzbudzić. Poznają też korzyści wynikające z właściwej diagnozy potrzeb i prezentacji produktu, i zagrożenia, jakie niesie za sobą ignorowanie pojawiających się obiekcji. 

 

Tematyka

sprzedaż i obsługa klienta
standardy obsługi klienta
sprzedaż B2C
techniki sprzedażowe
diagnoza potrzeb klienta

Dla kogo

sprzedawcy
menedżerowie

Parametry

liczba graczy / 1 egz.: od 3 do 8
czas rozgrywki: 3 godziny
wersje językowe: PL, EN

Licencje

Informacje o licencjach dostępne są u naszego konsultanta.

Powiązane artykuły

Szkolenia z grą

standardy obsługi