Uczestnicy staną przed zadaniem poprowadzenia własnego biznesu. Podejmując rozmaite decyzje, będą dążyć do tego, by zdobyć więcej klientów i większy zysk niż konkurencja. Czy to się uda? W trakcie rozgrywki gracze przekonają się, że warto konsekwentnie trzymać sie przyjętej na wstępie strategii i optymalizować działania na poziomie taktycznym. Przy okazji  dowiedzą się, czym w rzeczywistości  są decyzje strategiczne i na czym polega koncepcja podstawowych strategii biznesowych M. Portera. W grze wszystkie zagadnienia finansowe zostały bardzo uproszczone.

 

 

 

Tematyka

myślenie strategiczne
rozwój przedsiębiorstwa
zarządzanie strategiczne
koncepcja Portera
decyzje i świadomość biznesowa

Dla kogo

menedżerowie MŚP
menedżerowie niskiego szczebla
menedżerowie średniego szczebla
szeregowi pracownicy

Parametry

liczba graczy / 1 egz.: od 4 do 16
czas rozgrywki: od 5 do 6 godzin
wersje językowe: PL, EN

Licencja

Informacje o licencjach dostępne są u naszego konsultanta.

Powiązane artykuły

Szkolenie z grą

zarządzanie strategiczne