Gra dla menedżerów zespołów sprzedażowych. Uczestnicy zarządzając pracą swoich handlowców, będą walczyć o jak najwyższy wynik finansowy. Która ze strategii okaże się bardziej korzystna? Wspieranie pracowników w rozwoju i samodzielności czy poświęcanie własnego czasu na sprzedaż? Obserwując przebieg rozgrywki, uczestnicy przekonają się, które działania prowadzą do lepszych osiągnięć. Ponadto poznają działanie lejka sprzedaży. I dowiedzą się, jak istotną rolę w procesie sprzedaży pełną statystyki, jak ważne jest budowanie strategii na podstawie posiadanych danych i trzymanie się tak stworzonych założeń.

 

Tematyka

zarządzanie zespołem
sprzedażowym
proces sprzedaży
lejek sprzedaży
kompetencje handlowców
rola menedżera

Dla kogo

menedżerowie
sprzedawcy

Parametry

liczba graczy / 1 egz.: od 1 do 8
czas rozgrywki: od 4 do 5 godzin
wersje językowe: PL, EN

Licencje

Informacje o licencjach dostępne są u naszego konsultanta.

Powiązane artykuły

Szkolenia z grą

skuteczny handlowiec
menedżer zespołu handlowego
myślenie analityczne