Gra skierowana do osób pracujących z klientem w sektorze business-to-business. Zachęca do myślenia o sprzedaży B2B w kategoriach długofalowego procesu. Rozgrywka obejmuje cztery kolejne kwartały – w tym czasie uczestnicy pracują z klientami i muszą zarobić możliwie dużo pieniędzy. W trakcie rozgrywki uczestnicy uświadomią sobie, że sukces w sprzedaży B2B jest możliwy dzięki takim czynnikom jak: myślenie perspektywiczne, budowanie dobrych relacji, świadome wykorzystywanie różnych form kontaktu z kontrahentami, stałe i rozważne uzupełnianie portfela klientów i wreszcie… samorozwój – w zakresie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych.

 

Tematyka

sprzedaż B2B
budowanie relacji z klientem
key account management

Dla kogo

handlowcy

Parametry

Liczba graczy / 1 egz.: od 1 do 12
Czas rozgrywki: od 5 do 6 godzin
Wersje językowe: PL, EN

Licencje

Informacje o licencjach dostępne są u naszego konsultanta.

Powiązane artykuły