Gra, w której właściwe decyzje menedżerskie stanowią klucz do zwycięstwa. W trakcie rozgrywki uczestnicy zarządzają salonem sprzedaży. Planują grafik, pracują z produktem i ekspozycją , a następnie obserwują, do czego prowadzą podejmowane przez nich decyzje. W ten sposób poznają konsekwencje określonych działań, również te, które na co dzień pozostają ukryte i nieoczywiste. Przekonają się też, jak ważną rolę w procesie sprzedaży pełni analiza danych sprzedażowych i podejmowanie decyzji na ich podstawie. Gra pozwala zwiększyć świadomość biznesową uczestników i skutecznie rozwija u nich postawę właścicielską.

 

Tematyka

zarządzanie salonem sprzedaży
postawa właścicielska
zarządzanie zespołem
zarządzanie produktem
analiza danych sprzedażowych

Dla kogo

menedżerowie

Parametry

liczba graczy / 1 egz.: od 4 do 16
czas rozgrywki: od 6 do 7 godzin
wersje językowe: PL, EN

Licencje

Informacje o licencjach dostępne są u naszego konsultanta.

Powiązane artykuły

Szkolenia z grą

zarządzanie salonem sprzedaży